Sunday, May 22, 2011

Algunes fotografies, simplement.




6 comments:

  1. Tot molt bo i molt maco....però em pirran els collarets!!!!!!...no et vola per què no arribo!!!:)))

    ReplyDelete
  2. ¿com que algunes fotografies SIMPLEMENT?
    Són molt boniques!!!

    ReplyDelete
  3. Marina,
    No coneixia encara el teu bloc de fotos. Avui m'he estat passejant i com que m'ha agradat molt, el poso en la meva llista de blocs fotogràfics per tal de visitar-te sovint.
    Una abraçada

    ReplyDelete
  4. Marina!!!
    Quin treball més exquisit ens presentes en aquest blog!!!
    T'afegiré a la meva llista d'imprescindibles, no ho puc remediar!!

    ReplyDelete
  5. Molt maques!Fa tot molt bona pinta ^^! Aquest estiu jo venia un penjoll igual que el de lo foto (crida àngels, que li diuen), la cadena que du s'enganxa als cabells (jo no tinc cap problema amb això perquè duc els cabells curts hehe)

    ReplyDelete