Sunday, October 21, 2012

Un diumenge molt especial

La pluja ens ha acompanyat al llarg de tot el cap de setmana, cosa que no ha impedit que gaudíssim d'uns dies fantàstics. La visita del meu germà, que ha vengut de Barcelona, ha estat una sorpresa ben agradable. I si a això hi ajuntam un sopar a Santa Gertrudis, una nit de festa amb els amics i la primera carrera que faig des de fa més de 12 anys, sens dubte, el balanç és més que positiu. 

Tinc les cames destrossades, però per dins encara em corre l'adrenalina. No sé si podré dormir. Estic més que satisfeta amb el resultat. Fa dos mesos no m'ho hauria ni pogut imaginar. El millor de tot? Acabar, trobar-se amb els amics i anar a celebrar que hem aconseguit els nostres objectius amb unes canyes ben fresquetes. Què més es pot demanar?

Avui de tarda hem fet una passejada per algunes platges de l'illa aquesta tarda, d'on han sortit aquestes fotos que us deixo per aquí.









No comments:

Post a Comment