Tuesday, April 19, 2011

Un dia d'estrès

Avui ha estat un dia esgotador. Des que m'he llevat, no he parat. Ja fa unes setmanes que estic més nerviosa que de costum. La universitat absorbeix la major part del meu temps, cosa que és normal quan un estudia, però la cosa ha arribat a un extrem que ja no està dins la normalitat. Em passo el dia sentada davant un ordinador. Mails, treballs, exercicis de classe, portafolis, blocs...

Ara mateix tinc tal saturació mental que no sé ni com em dic. Se'm tanquen els ulls davant la pantalla perquè el meu cos necessita descansar, però per l'altra banda, el cervell, no atura. Tota l'estona repasso llistes mentals de coses que he de fer. El millor de tot, és apuntar-les en un paper perquè no s'oblidin. Així, també, tens la sensació que has descarregat una part de la teva ment a un altre lloc i notes com pots descansar una mica més. Abans, acostumava a fer plànings setmanals amb les coses que havia de fer. El problema està, però, en que ara mateix no trobo ni temps per fer el plàning.

He entrat en un bucle infinit d'esgotament mental.  Necessito vacances. I a partir d'aquest moment, exactament aquest moment, les començo. En realiat, seran dos dies els que em penso prendre d'absolut descans. La resta, seran per fer una miqueta de feina per anar més relaxada de cara als exàmens. Penso anar a la platja, a passejar, cuinar tot allò que em vingui de gust, escoltar música, tocar el saxo, llegir un llibre (aprofitant el que caurà per Sant Jordi, espero), mirar alguna peli de les que tinc a pendents, etc.

Cervell, desconnecta't. Ja!


1 comment:

  1. marina! jo també tinc molts moments així, he arribat a somiar les llistes mentre dormia, era molt estressant! descansa i cuida't perquè sinó és impossible que tot surti bé! bones vacances! petons!

    ReplyDelete