Sunday, April 17, 2011

Un diumenge qualsevol

El diumenge és el dia que diu adéu a una setmana que està a punt d'acabar. Per a la majoria de nosaltres, però, és més aviat un "hola" a la setmana que comença. 

Els diumenges són per fer tot allò que ens agrada, que ens ve de gust perquè sabem que el dilluns haurem de tornar a la rutina. Hi ha a qui li agrada passar-se el diumenge del llit al sofà i del sofà al llit. És una opció que no em desagrada. De fet, m'acabo d'adonar que encara porto el pijama posat i no em preocupa gens ni mica. El diumenge ens permet prendre'ns determinades llibertats que un altre dia de la setmana ens semblarien lletges. Hi ha a qui li agrada fer en diumenge totes aquelles coses que els dies faners no li permeten: anar a passejar, a la platja (ara que comença a fer bon temps), a dinar fora, a anar a veure la família, estar amb els amics, etc. Els meus diumenges són bastant variats.

Avui és un diumenge d'aquests de mandra absoluta.  Menjar preparat, fer la migdiada (per si no s'ha dormit prou), llevar-se i veure els plats del dinar encara a la taula, no preocupar-se, mirar una pel·lícula (de diumenge, òbviament), etc.

Els diumenges m'agraden molt. El que no m'agrada són els dilluns.



2 comments: