Saturday, February 4, 2012

Molt de fred i poca neu

Al final he sortit a fer fotos. És que no ho puc evitar. Tinc els exàmens a sobre, però em venia tant de gust anar a perseguir la neu i el temporal a la mar... No n'hem trobat gaire de neu, tret de quatre flocs que han caigut a la platja, a Sa Cala de Sant Vicent. Hi havia més gent fent fotos i pelant-se de fred com naltros. Encara tinc les mans congelades. Però ha valgut la pena. Les fotos no són gaire bones, però m'ho he passat bé. Això sí, aquesta tarda em tanco. Queda prohibit mirar per la finestra. El nas, damunt els llibres.








2 comments:

  1. Idò jo he agafat la màquina i el cotxe, i cap al nord! Esperava que les muntanyes de Morna estarien enfarinades però res. I a sobre he fet un cafè a Ca n'Anneta i semblava que estava a un bar de la Meridiana: Ase un frío que te caga, neeeeen. És el que hi ha.

    ReplyDelete
  2. Són ambostes de neu allò blanc que penja d'algunes branques des ametllers? Guau! Una cosa curiosa, ara que parl d'ametllers és que aquest fred, a casa n'ha enganyat un i ha florit ara, en 3 dies. Curiós, molt curiós.


    Salut i estudi!

    ReplyDelete