Tuesday, February 28, 2012

Records de l'hivern

Aquesta tarda, després d'una migdiada d'aquelles que se t'escapen de les mans, m'he posat a revisar fotografies a l'ordinador. En comptes de mirar-les, també hauria pogut fer neteja... No sé per què, però m'ha fet com pena trobar-ne algunes. És que l'hivern m'agrada tant... I ara ja s'ha acabat. S'agraeix aquest sol que fa aquests dies, la veritat. Em dóna vida. Però només d'imaginar que d'aquí uns mesos ve la calor, m'agafa de tot. És que jo sóc de fred, ja em coneixeu. He volgut, doncs, recuperar algunes fotografies dels bons moments que l'estació d'hivern s'ha emportat. No estic pas trista, eh? Però és que m'ho vaig passar tan bé...! Estic segura, però, que vindran dies meravellosos. A més, ara prompte haurem d'anar a buscar espàrrecs...





No comments:

Post a Comment