Friday, March 2, 2012

Aprofitant el matí

Sembla mentida. A mi que m'encanta dormir i que espero els dies de vacances només pensant en poder descansar, resulta que a les vuit del matí ja tinc els ulls oberts. Ja tinc interioritzat l'horari de feina i el xip ha canviat. I estic segura que dilluns, justament dilluns, serà el dia que m'hauria agradat llevar-me a les dotze. En fi, què hi farem. Igualment, ja m'està bé alçar-me d'hora, que així aprofito millor el dia.

Avui de matí, he anat amb ma mare a comprar un parell de plantes. Hem comprat herbassana i julivert ecològics per cuinar. La pròxima compra seran un parell d'arbres fruiters. A mi m'agradaria tenir un caquiter, els trobo preciosos i, a la tardor, canvien el verd de les fulles per un color bronze que me meravella. Fa cosa d'un mes vaig comprar un munt de llavors ecològiques per fer planters. A veure si m'hi poso. Hem anat a buscar espàrrecs, però no hi havia res de res. I això que he sentit a dir que algun ja n'hi ha. Haurem d'esperar unes setmanes encara. Això sí, hem aprofitat la sortida per agafar una mica de llenya, que a la nit, la xemeneia segueix escalfant la casa. Hem anat a la botiga del poble i hem comprat verduretes per fer unes tallarines delicioses: carbassó, albergínia, xampinyons... Boníssimes! I això és tot per ara. Demà que és dissabte, suposo que tornaré a agafar la càmera.





1 comment: