Saturday, March 3, 2012

Un dissabte més

Doncs sí. Un dissabte més. I fantàstic, com sempre. Hem anat a Ses Salines a fer un parell de fotos i després fins Es Cavallet. Essent dissabte pensava que hi hauria més ambient, però només he vist una persona corrent. En fi, potser era massa prompte. Després hem pujat a Santa Gertrudis, ritual habitual els dies de festa. Esmorzar i tornar a la formatgeria. Avui hem comprat quatre formatges. Ens van encantar els de l'altre dia, la veritat. Ens hem aturat en una llibreria que hi ha al costat a xafardejar una mica. La majoria de llibres estan en anglès i alemany. A mi m'agraden els llibres de cuina, d'arquitectura i disseny i aquestes coses. N'hi ha molts. Hauré de posar-me les piles amb els idiomes. Després, hem baixat a Vila i m'he emportat "de gorra" dos bonítols per fer en conserva. Demà m'hi poso. No tinc altre remei. En haver dinat he anat a casa dels tiets, a fer les postres. No hi ha millor hora que aquesta per presentar-se a casa d'algú. A la nit tinc soparet. Encara he d'anar al súper perquè no tinc res. A veure què m'invento. 

Per cert, porto tres dies seguits publicant. Es nota que estic de pont. Quina llàstima no poder-ho fer cada dia. Ja m'agradaria poder-me dedicar només a passejar, fer fotos, descobrir botigues i mercats... En fi, demà, més.







No comments:

Post a Comment