Sunday, March 25, 2012

Dia de platja?

 Avui hem fet ruta de platges. Quin dia més bonic! La platja de Talamanca estava a rebentar aquest matí i la de Ses Salines, a la tarda, tampoc estava gens malament. Jo encara vaig amb el meu abric pel món, però veig que la gent ja ha tret el banyador i les xancles. No sé si fa temps de platja. Vaja, jo és que no sóc gaire valenta. M'asseguro que la temperatura de l'aigua sigui l'adequada per entrar i no sortir corrents, és a dir, em banyo cap al juliol o una cosa així. És que si fos per mi, a l'estiu, no trepitjaria la platja, què voleu que us digui? A mi m'agrada el temps d'ara: sol, un fred/calor suportable, dies més llargs... Això s'agraeix, però és que quan penso en platges atapeïdes, gent suada, pudor de crema solar, carreteres plenes de bojos al volant i porqueria en general, tinc ganes d'emigrar. Quan tingui diners (sí, espero tenir-ne algun dia. Molts.) fugiré els mesos de calor. Me n'aniré cap al País Basc, a una casa enmig de les muntanyes, o a Finlàndia o jo què sé. Mentrestant, seguiré gaudint d'aquests meravellosos caps de setmana. 

Espero que vosaltres també hàgiu gaudit aquests dies. Que tingueu un bon diumenge i ànims per encarar la nova setmana!



2 comments:

  1. 100% d'acord. A més, a mi hi ha una cosa de la platja que no m'agrada mica: l'arena. Sempre que m'he hagut de banyar al mar he procurat anar a cales de roca.

    ReplyDelete
  2. Jajajaja aixi estic jo, m'agraden els dies llargs, pero sé que tambe significa l'arrivada de la calor insoportable. M'agrada la platja pero em sobre la gent suada puagggg

    I el mateix faig jo, a l'estiu a llocs més freds. Pero q no et pasi com a mi que vaig a nar a Suecia i a Noruega esperant fred i res de res .

    Un petonet maca

    ReplyDelete